Regulamin
Regulamin programu lojalnościowego „Społem znaczy Razem”
§ 1. Postanowienia ogólne
- Program lojalnościowy jest prowadzony pod nazwą „Społem znaczy razem”.
- Regulamin określa zasady, zakres i warunki uczestnictwa w Programie określone przez organizatora.
- Program prowadzony jest w Placówkach handlowych Organizatora, objętych Programem i oznaczonych logo Programu. Załącznikiem do Regulaminu jest lista placówek organizatora biorących udział w Programie.
§ 2. Wyjaśnienie pojęć
- Organizator - „Społem” Powszechna Spółdzielnia Spożywców z siedzibą w Busku-Zdroju przy
ul. Plac Zwycięstwa 22, wpisana do rejestru KRS 0000126065.
- Program – program lojalnościowy pod nazwą „Społem znaczy razem” prowadzony przez organizatora.
- Placówki handlowe – placówki oferujące towary lub usługi w ramach Programu.
- Uczestnik – osoba, która ukończyła 18 lat i bierze udział w Programie.
- Konto uczestnika – indywidualne konto w aplikacji programu, na którym są rejestrowane transakcje, powodujące naliczenie lub odliczenie punktów, gromadzonych przez uczestnika w ramach Programu.
- Stan konta – liczba zgromadzonych przez Uczestnika Programu punktów.
- Karta klienta – karta Programu „Społem znaczy Razem”.
- Kod karty – kod EAN na karcie lojalnościowej, którego odczytanie przez system kasowy powoduje przypisanie numeru karty uczestnika do jego transakcji i naliczenie punktów na koncie Uczestnika.
- Formularz rejestracyjny – formularz, zawierający dane Uczestnika oraz jego akces do Programu.
- Punkty dodatkowe – punkty, które mogą zostać przyznane Uczestnikowi za zakup odpowiednio oznaczonych produktów lub z innych powodów określonych każdorazowo przez Organizatora.
- Partner – inny podmiot oferujący uczestnikom w ramach Programu towary lub usługi na preferencyjnych warunkach, określonych w porozumieniu zawartym z Organizatorem.
- Bon – wydany przez Organizatora w zamian za zgromadzone w trakcie Programu punkty, który uprawnia do bezgotówkowego nabycia, w sklepach objętych Programem towarów, których wartość odpowiada wartości nominalnej bonu.
- Nagroda dodatkowa – nagroda, która może zostać przyznana uczestnikowi przez organizatora
w ramach dodatkowych promocji. - Strona Programu – internetowa strona Programu, znajdująca się pod adresem www.busko.spolem.org.pl
- RODO - Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679, z dnia 27 kwietnia 2016 r., w sprawie ochrony osób fizycznych, w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
§ 3. Warunki udziału w Programie
1. Uczestnikiem Programu może być pełnoletnia osoba fizyczna lub osoba prawna, która zgłosiła akces uczestnictwa w Programie i której wydano Kartę.
2. Regulamin znajduje się w każdej uczestniczącej w Programie Placówce handlowej i okazywany jest na prośbę Uczestnika, a także na Stronie Programu, www.busko.spolem.org.pl
3. Wszelkie dane dotyczące Uczestnika oraz informacje przez niego przekazane traktowane będą przez Organizatora w sposób zgodny z zasadami zawartymi w niniejszym Regulaminie.
4. Karta wydawana jest Uczestnikom Programu w Placówkach handlowych, po złożeniu podpisu pod prawidłowo wypełnionym i własnoręcznie podpisanym Formularzem rejestracyjnym.
5. Uczestnik Programu może sprawdzić stan konta poprzez stronę www.busko.spolem.pl, lub poprzez infolinię nr tel. 41 378 36-09 w.21 i 22, a także w dowolnym sklepie organizatora.
- Karta jest własnością Organizatora. Zgubienie karty winno zostać jak najpilniej zgłoszone do organizatora e-mailem na adres: pssbusko@wp.pl lub telefonicznie pod nr telefonu 41 378 36 09 w dni robocze, w godzinach od 7.00 – 15.00.
§ 4. Dane osobowe
- Administratorem danych osobowych Uczestnika Programu jest Organizator. Organizator wskazuje dane kontaktowe osoby, z którą Uczestnik może się kontaktować w sprawach związanych z ochroną danych osobowych. Do kontaktu służy następujący adres e-mail:pssbusko@wp.pl, a także nr telefonu 41 378 36-09 w. 21 i 22.
- Organizator wskazuje, że do realizacji umowy zawartej z Uczestnikiem Programu, której przedmiotem jest udział w Programie, niezbędne jest przetwarzanie przez Organizatora kategorii danych osobowych oznaczonych symbolem „*” (gwiazdki) w Formularzu rejestracyjnym.
- Dane osobowe Uczestnika Programu pobierane przez Organizatora i przetwarzane w celu realizacji Programu, obejmują: imię i nazwisko, PESEL (a poprzez ten identyfikator – płeć i datę urodzenia), datę imienin, adres do korespondencji, nr karty oraz datę przystąpienia do programu, nr telefonu, adres e-mail (dalej: „Dane osobowe”).
- Dane osobowe są przetwarzane w celu realizacji Programu, na co składa się m. in.:
a) naliczenia punktów za wykonane zakupy; b) aktualizacja Stanu konta Uczestnika Programu; c) dezaktywacja punktów, o których mowa w § 6 pkt. 7; d) dokonywanie korekt na Koncie Uczestnika; e) wymiana punktów na talony.
- Podstawą prawną przetwarzania Danych osobowych przez Organizatora, o których mowa w pkt. 3. powyżej, w celu, o którym mowa w pkt. 4. powyżej, jest wykonanie umowy, której stroną jest Uczestnik Programu (art. 6. ust. 1. lit. b RODO).
- Dane osobowe mogą być udostępniane przez Organizatora podmiotom z nim współpracującym (odbiorcom) przy realizacji Programu zgodnie z Regulaminem, na podstawie umów powierzenia przetwarzania danych, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w zakresie ochrony danych osobowych, w szczególności podmiotom, których udział jest niezbędny do obsługi i dystrybucji nagród (np. usługi pocztowe, usługi informatyczne, usługi doradcze i prawnicze).
- Dane osobowe Uczestnika będą przechowywane przez okres trwania umowy, a po jej zakończeniu, przez okres niezbędny do ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony wzajemnych roszczeń oraz przez czas niezbędny do wywiązania się przez Organizatora z obowiązku prawnego.
- Każdy Uczestnik Programu ma prawo żądać od Organizatora dostępu do swoich Danych osobowych, w tym uzyskania kopii danych posiadanych przez Organizatora, ma prawo również do sprostowania lub uzupełnienia swoich danych, jeśli okaże się, że są nieprawidłowe. Każdy Uczestnik Programu może również wystąpić do Organizatora z żądaniem usunięcia swoich Danych Osobowych, ograniczenia ich przetwarzania lub przeniesienia danych.
- Uczestnikowi przysługuje również prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, w przypadkach określonych w RODO.
- Uczestnikowi przysługuje prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
- Podanie Danych osobowych oznaczonych w Formularzu rejestracyjnym symbolem „*” (gwiazdki) jest niezbędne do zawarcia i wykonania umowy, a ich niepodanie skutkuje niemożliwością zawarcia umowy i korzystania z Programu. Podanie pozostałych danych jest dobrowolne, jednak ich niepodanie może spowodować ograniczenie w dostępności do niektórych funkcjonalności w ramach Programu.
§ 5 Zgoda Uczestnika
- Dane osobowe Uczestnika Programu, mogą być przetwarzane również w innych celach, w zależności od udzielonej przez Uczestnika zgody / zgód. Za wyrażanie zgody uważa się zaznaczenie przez Uczestnika symbolem „x” okienka TAK przy wybranej zgodzie.
- Uczestnik Programu ma możliwość wyrażenia zgody na przekazywanie mu przez Organizatora informacji handlowych drogą elektroniczną. Podstawą prawną przetwarzania Danych osobowych w celu wysyłania informacji handlowej jest zgoda Uczestnika (art. 10. ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną, Dz.U. 2017.1219). Organizator może przetwarzać Dane osobowe Uczestnika w celu wskazanym w zdaniu poprzedzającym do czasu cofnięcia zgody przez Uczestnika.
- Uczestnik Programu może wyrazić również zgodę na przetwarzanie jego Danych osobowych oraz danych o transakcjach i zakupach dokonywanych w trakcie trwania Programu, w celu określenia przez Organizatora preferencji osobistych i zachowań Uczestnika (zasada i znaczenie), aby Organizator mógł przygotować i zaproponować produkty lub usługi najlepiej dopasowane do potrzeb (konsekwencje) Uczestnika (profilowanie). Uczestnik ma prawo nie podlegać decyzjom opierającym się zautomatyzowanym przetwarzaniu (profilowaniu). Organizator może przetwarzać Dane osobowe oraz dane o transakcjach i zakupach Uczestnika, na podstawie wyrażonej zgody przez Uczestnika i tylko do czasu cofnięcia zgody przez Uczestnika Programu.
- Uczestnik może w dowolnym momencie wycofać każdą ze złożonych zgód. Cofnięcie którejkolwiek ze zgód (na wysyłanie informacji handlowych oraz na profilowanie), nie powoduje utraty zgodności z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie udzielonej zgody przed jej cofnięciem.
- Uczestnikowi przysługują odpowiednio uprawnienia wskazane w § 4., pkt 8. – 10. powyżej.
§ 6. Zapisywanie transakcji, gromadzenie korzyści
- Posiadacz karty klienta gromadzi punkty poprzez zakup towarów lub usług w Placówkach handlowych organizatora, uczestniczących w Programie. Z naliczania punktów zostają wyłączone papierosy i napoje alkoholowe o zawartości alkoholu powyżej 18%.
- Warunkiem naliczenia punktów jest okazanie Karty klienta kasjerowi, odczytanie kodu karty klienta
i zarejestrowanie transakcji w systemie kasowym. - Wartość transakcji zostaje przeliczona na punkty w ten sposób, że za każde pełne 5,00 złotych wartości zakupu uczestnik otrzymuje 1 punkt, natomiast za zgromadzone 200 punktów przysługuje bon o wartości 10 złotych, za zgromadzone 500 pkt – bon o wartości 25 zł, a za zgromadzone 1000 pkt. – bon o wartości 50 zł.
- Rejestracja transakcji jest możliwa wyłącznie w chwili jej dokonania, natomiast aktualizacja stanu kont uczestników Programu odbywać się będzie nie rzadziej niż jeden raz w miesiącu.
- Punkty Programu mogą być naliczane tylko jeden raz za każdą transakcję.
- W ramach konkursów oraz działań promocyjnych uczestnikom mogą być przyznane dodatkowe Punkty lub Nagrody dodatkowe, na zasadach określonych odrębnie dla prowadzonych okresowo akcji.
- Zgromadzone punkty zachowują ważność przez okres jednego roku od czasu naliczenia punktu. Po tym terminie punkty zostaną dezaktywowane.
- W przypadku zwrotu towaru przy zakupie, którego naliczone zostały punkty, ich liczba zostanie skorygowana na Koncie Uczestnika o wartość zwrotu.
§ 7. Wymiana punktów na Bony Społem
- Zgromadzone punkty podlegają wymianie na bony Społem, które uprawniają do bezgotówkowego zakupu towarów.
- W celu wymiany punktów na Bon, uczestnik, po zgromadzeniu odpowiedniej ilości punktów powinien dokonać zamówienia bonu poprzez zgłoszenie się do sklepu w którym dokonuje zakupów. Organizator w terminie nieprzekraczającym 7 dni od daty zamówienia dostarczy Bon do Placówki handlowej.
- Bon zostanie wydany Uczestnikowi po okazaniu Karty oraz podaniu dnia urodzenia Uczestnika (identyfikacja tej danej dokona się poprzez POS - program sprzedażowy).
- Po zamówieniu Bonu z Konta Uczestnika zostanie odjęta odpowiadająca wartości Bonu ilość punktów.
- Bon ważny jest wyłącznie w sklepach Organizatora w terminie do dnia określonego w Bonie.
- Bon posiada swój nominał, uprawnia on do dokonywania zakupów bezgotówkowych spośród towarów oferowanych w chwili realizacji bonu w danej Placówce handlowej, Bony nie podlegają wymianie na pieniądze, oraz podczas ich niepełnej realizacji nie jest wydawana z nich reszta.
- Punkty gromadzone na Koncie Uczestnika nie podlegają zamianie na pieniądze, nie mogą być przedmiotem sprzedaży, ani przekazania osobie trzeciej.
- W przypadku gdy łączna wartość odbieranych przez Uczestnika w jednym dniu nagród przekroczy wartość 2 000 zł, Organizator pobierze od Uczestnika zaliczkę na podatek dochodowy w wysokości 10% łącznej wartości wydawanych nagród. Warunkiem wydania nagród jest wówczas wniesienie przez uczestnika określonej powyżej opłaty.
- W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek nieprawidłowości w naliczaniu punktów uczestnik ma prawo do złożenia reklamacji w sklepie wyznaczonym przez organizatora, pocztą na adres Organizatora, lub za pomocą formularza na Stronie www.busko.spolem.org.pl Reklamacja powinna być rozpatrzona
w terminie do 14 dni.
§ 8. Postanowienia końcowe
- Organizator powiadomi Uczestników o wszelkich zmianach w Regulaminie na Stronie www.busko.spolem.org.pl z miesięcznym wyprzedzeniem.
- Program prowadzony jest bezterminowo. Organizator może zawiesić lub zakończyć Program.
O planowanym zawieszeniu lub zakończeniu Programu organizator powiadomi Uczestników na trzy miesiące wcześniej na stronie www.busko.spolem.org.pl oraz w placówkach handlowych. - W przypadku zakończenia Programu wszyscy uczestnicy, którzy zgodnie z Regulaminem nabyli prawo do bonu powinni przeprowadzić procedurę zamówienia Bonu zgodnie z § 7 w terminie 30 dni licząc od dnia zakończenia Programu.
- W przypadku rezygnacji Uczestnika z uczestnictwa w Programie, Uczestnik powinien złożyć taką deklarację na piśmie i dokonać zamówienia Bonu, jeśli nabył prawo do jego otrzymania.
- Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 25.01.2019.
Załącznik nr 1
Lista placówek biorących udział w programie „Społem Znaczy Razem”
Sklepy nr | Adres | Kod pocztowy |
Sklep nr 1 | ul.Rzewuskiego6/1 Busko-Zdrój | 28-100 |
Sklep nr 2 | ul. Łagiewnicka 9 Busko-Zdrój | 28-100 |
Sklep nr 3 | ul. Plac Zwycięstwa 26 Busko-Zdrój | 28-100 |
Sklep nr 5 | ul. Wiśniowa 1 Zbludowice | 28-100 |
Sklep nr 16 | ul. Bohaterów Warszawy 108 Busko-Zdrój | 28-100 |
Sklep nr 24 | ul.1-go Maja 8 Busko-Zdrój | 28-100 |
Sklep nr 27 | ul. Kopernika 19 Busko-Zdrój | 28-100 |
Sklep nr 28 | ul. Plac Targowy 7 Busko-Zdrój | 28-100 |
Sklep nr 38 | ul. Poprzeczna 4 Busko-Zdrój | 28-100 |
Sklep nr 40 | os. Orła Białego 1 Busko-Zdrój | 28-100 |
SDH Zenit | Plac Zwycięstwa 22 Busko-Zdrój | 28-100 |