Regulamin

Regulamin programu lojalnościowego „Społem znaczy Razem”  

 

§ 1. Postanowienia ogólne

  1. Program lojalnościowy jest prowadzony pod nazwą „Społem znaczy razem”.
  2. Regulamin określa zasady, zakres i warunki uczestnictwa w Programie określone przez organizatora.
  3. Program prowadzony jest w Placówkach handlowych Organizatora, objętych Programem i oznaczonych logo Programu. Załącznikiem do Regulaminu jest lista placówek organizatora biorących udział w Programie.

 

§ 2. Wyjaśnienie pojęć

  1. Organizator - „Społem” Powszechna Spółdzielnia Spożywców z siedzibą w Busku-Zdroju przy

ul. Plac Zwycięstwa 22, wpisana do rejestru KRS 0000126065.

  1. Program – program lojalnościowy pod nazwą „Społem znaczy razem” prowadzony przez organizatora.
  2. Placówki handlowe – placówki oferujące towary lub usługi w ramach Programu.
  3. Uczestnik – osoba, która ukończyła 18 lat i bierze udział w Programie.
  4. Konto uczestnika – indywidualne konto w aplikacji programu, na którym są rejestrowane transakcje, powodujące naliczenie lub odliczenie punktów, gromadzonych przez uczestnika w ramach Programu.
  5. Stan konta – liczba zgromadzonych przez Uczestnika Programu punktów.
  6. Karta klienta – karta Programu „Społem znaczy Razem”.
  7. Kod karty – kod EAN na karcie lojalnościowej, którego odczytanie przez system kasowy powoduje przypisanie numeru karty uczestnika do jego transakcji i naliczenie punktów na koncie Uczestnika.
  8. Formularz rejestracyjny – formularz, zawierający dane Uczestnika oraz jego akces do Programu.
  9. Punkty dodatkowe – punkty, które mogą zostać przyznane Uczestnikowi za zakup odpowiednio oznaczonych produktów lub z innych powodów określonych każdorazowo przez Organizatora.
  10. Partner – inny podmiot oferujący uczestnikom w ramach Programu towary lub usługi na preferencyjnych warunkach, określonych w porozumieniu zawartym z Organizatorem.
  11. Bon – wydany przez Organizatora w zamian za zgromadzone w trakcie Programu punkty, który uprawnia do bezgotówkowego nabycia, w sklepach objętych Programem towarów, których wartość odpowiada wartości nominalnej bonu.
  12. Nagroda dodatkowa – nagroda, która może zostać przyznana uczestnikowi przez organizatora
    w ramach dodatkowych promocji.
  13. Strona Programu – internetowa strona Programu, znajdująca się pod adresem www.busko.spolem.org.pl
  14. RODO - Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679, z dnia 27 kwietnia 2016 r., w sprawie ochrony osób fizycznych, w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).

 

§ 3. Warunki udziału w Programie  

1. Uczestnikiem Programu może być pełnoletnia osoba fizyczna lub osoba prawna, która zgłosiła akces uczestnictwa w Programie i której wydano Kartę.

2. Regulamin znajduje się w każdej uczestniczącej w Programie Placówce handlowej i okazywany jest na prośbę Uczestnika, a także na Stronie Programu, www.busko.spolem.org.pl

3. Wszelkie dane dotyczące Uczestnika oraz informacje przez niego przekazane traktowane będą przez Organizatora w sposób zgodny z zasadami zawartymi w niniejszym Regulaminie.

4. Karta wydawana jest Uczestnikom Programu w Placówkach handlowych, po złożeniu podpisu pod prawidłowo wypełnionym i własnoręcznie podpisanym Formularzem rejestracyjnym.

5. Uczestnik Programu może sprawdzić stan konta poprzez stronę www.busko.spolem.pl, lub poprzez infolinię nr tel. 41 378 36-09 w.21 i 22, a także w dowolnym sklepie organizatora.

  1. Karta jest własnością Organizatora. Zgubienie karty winno zostać jak najpilniej zgłoszone do organizatora e-mailem na adres: pssbusko@wp.pl lub telefonicznie pod nr telefonu 41 378 36 09 w dni robocze, w godzinach od 7.00 – 15.00.

 

  § 4. Dane osobowe  

  1. Administratorem danych osobowych Uczestnika Programu jest Organizator. Organizator wskazuje dane kontaktowe osoby, z którą Uczestnik może się kontaktować w sprawach związanych z ochroną danych osobowych. Do kontaktu służy następujący adres e-mail:pssbusko@wp.pl, a także nr telefonu 41 378 36-09 w. 21 i 22.
  2. Organizator wskazuje, że do realizacji umowy zawartej z Uczestnikiem Programu, której przedmiotem jest udział w Programie, niezbędne jest przetwarzanie przez Organizatora kategorii danych osobowych oznaczonych symbolem „*” (gwiazdki) w Formularzu rejestracyjnym.
  3. Dane osobowe Uczestnika Programu pobierane przez Organizatora i przetwarzane w celu realizacji Programu, obejmują: imię i nazwisko, PESEL (a poprzez ten identyfikator – płeć i datę urodzenia), datę imienin, adres do korespondencji, nr karty oraz datę przystąpienia do programu, nr telefonu, adres e-mail (dalej: „Dane osobowe”).
  4. Dane osobowe są przetwarzane w celu realizacji Programu, na co składa się m. in.:

a) naliczenia punktów za wykonane zakupy; b) aktualizacja Stanu konta Uczestnika Programu; c) dezaktywacja punktów, o których mowa w § 6 pkt. 7; d) dokonywanie korekt na Koncie Uczestnika; e) wymiana punktów na talony.

  1. Podstawą prawną przetwarzania Danych osobowych przez Organizatora, o których mowa w pkt. 3. powyżej, w celu, o którym mowa w pkt. 4. powyżej, jest wykonanie umowy, której stroną jest Uczestnik Programu (art. 6. ust. 1. lit. b RODO).
  2. Dane osobowe mogą być udostępniane przez Organizatora podmiotom z nim współpracującym (odbiorcom) przy realizacji Programu zgodnie z Regulaminem, na podstawie umów powierzenia przetwarzania danych, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w zakresie ochrony danych osobowych, w szczególności podmiotom, których udział jest niezbędny do obsługi i dystrybucji nagród (np. usługi pocztowe, usługi informatyczne, usługi doradcze i prawnicze).
  3. Dane osobowe Uczestnika będą przechowywane przez okres trwania umowy, a po jej zakończeniu, przez okres niezbędny do ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony wzajemnych roszczeń oraz przez czas niezbędny do wywiązania się przez Organizatora z obowiązku prawnego.
  4. Każdy Uczestnik Programu ma prawo żądać od Organizatora dostępu do swoich Danych osobowych, w tym uzyskania kopii danych posiadanych przez Organizatora, ma prawo również do sprostowania lub uzupełnienia swoich danych, jeśli okaże się, że są nieprawidłowe. Każdy Uczestnik Programu może również wystąpić do Organizatora z żądaniem usunięcia swoich Danych Osobowych, ograniczenia ich przetwarzania lub przeniesienia danych.
  5. Uczestnikowi przysługuje również prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, w przypadkach określonych w RODO.
  6. Uczestnikowi przysługuje prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
  7. Podanie Danych osobowych oznaczonych w Formularzu rejestracyjnym symbolem „*” (gwiazdki) jest niezbędne do zawarcia i wykonania umowy, a ich niepodanie skutkuje niemożliwością zawarcia umowy i korzystania z Programu. Podanie pozostałych danych jest dobrowolne, jednak ich niepodanie może spowodować ograniczenie w dostępności do niektórych funkcjonalności w ramach Programu.

 

  § 5 Zgoda Uczestnika  

  1. Dane osobowe Uczestnika Programu, mogą być przetwarzane również w innych celach, w zależności od udzielonej przez Uczestnika zgody / zgód. Za wyrażanie zgody uważa się zaznaczenie przez Uczestnika symbolem „x” okienka TAK przy wybranej zgodzie.
  2. Uczestnik Programu ma możliwość wyrażenia zgody na przekazywanie mu przez Organizatora informacji handlowych drogą elektroniczną. Podstawą prawną przetwarzania Danych osobowych w celu wysyłania informacji handlowej jest zgoda Uczestnika (art. 10. ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną, Dz.U. 2017.1219). Organizator może przetwarzać Dane osobowe Uczestnika w celu wskazanym w zdaniu poprzedzającym do czasu cofnięcia zgody przez Uczestnika.
  3. Uczestnik Programu może wyrazić również zgodę na przetwarzanie jego Danych osobowych oraz danych o transakcjach i zakupach dokonywanych w trakcie trwania Programu, w celu określenia przez Organizatora preferencji osobistych i zachowań Uczestnika (zasada i znaczenie), aby Organizator mógł przygotować i zaproponować produkty lub usługi najlepiej dopasowane do potrzeb (konsekwencje) Uczestnika (profilowanie). Uczestnik ma prawo nie podlegać decyzjom opierającym się zautomatyzowanym przetwarzaniu (profilowaniu). Organizator może przetwarzać Dane osobowe oraz dane o transakcjach i zakupach Uczestnika, na podstawie wyrażonej zgody przez Uczestnika i tylko do czasu cofnięcia zgody przez Uczestnika Programu.
  4. Uczestnik może w dowolnym momencie wycofać każdą ze złożonych zgód. Cofnięcie którejkolwiek ze zgód (na wysyłanie informacji handlowych oraz na profilowanie), nie powoduje utraty zgodności z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie udzielonej zgody przed jej cofnięciem.
  5. Uczestnikowi przysługują odpowiednio uprawnienia wskazane w § 4., pkt 8. – 10. powyżej.

 

§ 6. Zapisywanie transakcji, gromadzenie korzyści

  1. Posiadacz karty klienta gromadzi punkty poprzez zakup towarów lub usług w Placówkach handlowych organizatora, uczestniczących w Programie. Z naliczania punktów zostają wyłączone papierosy i napoje alkoholowe o zawartości alkoholu powyżej 18%.
  2. Warunkiem naliczenia punktów jest okazanie Karty klienta kasjerowi, odczytanie kodu karty klienta
    i zarejestrowanie transakcji w systemie kasowym.
  3. Wartość transakcji zostaje przeliczona na punkty w ten sposób, że za każde pełne 5,00 złotych wartości zakupu uczestnik otrzymuje 1 punkt, natomiast za zgromadzone 200 punktów przysługuje bon o wartości 10 złotych, za zgromadzone 500 pkt – bon o wartości 25 zł, a za zgromadzone 1000 pkt. – bon o wartości 50 zł.
  4. Rejestracja transakcji jest możliwa wyłącznie w chwili jej dokonania, natomiast aktualizacja stanu kont uczestników Programu odbywać się będzie nie rzadziej niż jeden raz w miesiącu.
  5. Punkty Programu mogą być naliczane tylko jeden raz za każdą transakcję.
  6. W ramach konkursów oraz działań promocyjnych uczestnikom mogą być przyznane dodatkowe Punkty lub Nagrody dodatkowe, na zasadach określonych odrębnie dla prowadzonych okresowo akcji.
  7. Zgromadzone punkty zachowują ważność przez okres jednego roku od czasu naliczenia punktu. Po tym terminie punkty zostaną dezaktywowane.
  8. W przypadku zwrotu towaru przy zakupie, którego naliczone zostały punkty, ich liczba zostanie skorygowana na Koncie Uczestnika o wartość zwrotu.

 

§ 7. Wymiana punktów na Bony Społem

  1. Zgromadzone punkty podlegają wymianie na bony Społem, które uprawniają do bezgotówkowego zakupu towarów.
  2. W celu wymiany punktów na Bon, uczestnik, po zgromadzeniu odpowiedniej ilości punktów powinien dokonać zamówienia bonu poprzez zgłoszenie się do sklepu w którym dokonuje zakupów. Organizator w terminie nieprzekraczającym 7 dni od daty zamówienia dostarczy Bon do Placówki handlowej.
  3. Bon zostanie wydany Uczestnikowi po okazaniu Karty oraz podaniu dnia urodzenia Uczestnika (identyfikacja tej danej dokona się poprzez POS - program sprzedażowy).
  4. Po zamówieniu Bonu z Konta Uczestnika zostanie odjęta odpowiadająca wartości Bonu ilość punktów.
  5. Bon ważny jest wyłącznie w sklepach Organizatora w terminie do dnia określonego w Bonie.
  6. Bon posiada swój nominał, uprawnia on do dokonywania zakupów bezgotówkowych spośród towarów oferowanych w chwili realizacji bonu w danej Placówce handlowej, Bony nie podlegają wymianie na pieniądze, oraz podczas ich niepełnej realizacji nie jest wydawana z nich reszta.
  7. Punkty gromadzone na Koncie Uczestnika nie podlegają zamianie na pieniądze, nie mogą być przedmiotem sprzedaży, ani przekazania osobie trzeciej.
  8. W przypadku gdy łączna wartość odbieranych przez Uczestnika w jednym dniu nagród przekroczy wartość 2 000 zł, Organizator pobierze od Uczestnika zaliczkę na podatek dochodowy w wysokości 10% łącznej wartości wydawanych nagród. Warunkiem wydania nagród jest wówczas wniesienie przez uczestnika określonej powyżej opłaty.
  9. W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek nieprawidłowości w naliczaniu punktów uczestnik ma prawo do złożenia reklamacji w sklepie wyznaczonym przez organizatora, pocztą na adres Organizatora, lub za pomocą formularza na Stronie www.busko.spolem.org.pl Reklamacja powinna być rozpatrzona
    w terminie do 14 dni.

§ 8. Postanowienia końcowe

  1. Organizator powiadomi Uczestników o wszelkich zmianach w Regulaminie na Stronie www.busko.spolem.org.pl z miesięcznym wyprzedzeniem.
  2. Program prowadzony jest bezterminowo. Organizator może zawiesić lub zakończyć Program.
    O planowanym zawieszeniu lub zakończeniu Programu organizator powiadomi Uczestników na trzy miesiące wcześniej na stronie www.busko.spolem.org.pl oraz w placówkach handlowych.
  3. W przypadku zakończenia Programu wszyscy uczestnicy, którzy zgodnie z Regulaminem nabyli prawo do bonu powinni przeprowadzić procedurę zamówienia Bonu zgodnie z § 7 w terminie 30 dni licząc od dnia zakończenia Programu.
  4. W przypadku rezygnacji Uczestnika z uczestnictwa w Programie, Uczestnik powinien złożyć taką deklarację na piśmie i dokonać zamówienia Bonu, jeśli nabył prawo do jego otrzymania.
  5. Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 25.01.2019.

 

    Załącznik nr 1

Lista placówek biorących udział w programie „Społem Znaczy Razem”  

Sklepy nr Adres Kod pocztowy
Sklep nr 1 ul.Rzewuskiego6/1 Busko-Zdrój 28-100
Sklep nr 2 ul. Łagiewnicka 9 Busko-Zdrój 28-100
Sklep nr 3 ul. Plac Zwycięstwa 26 Busko-Zdrój 28-100
Sklep nr 5 ul. Wiśniowa 1 Zbludowice 28-100
Sklep nr 16 ul. Bohaterów Warszawy 108 Busko-Zdrój 28-100
Sklep nr 24 ul.1-go Maja 8 Busko-Zdrój 28-100
Sklep nr 27 ul. Kopernika 19 Busko-Zdrój 28-100
Sklep nr 28 ul. Plac Targowy 7 Busko-Zdrój 28-100
Sklep nr 38 ul. Poprzeczna 4 Busko-Zdrój 28-100
Sklep nr 40 os. Orła Białego 1 Busko-Zdrój 28-100
SDH Zenit Plac Zwycięstwa 22 Busko-Zdrój 28-100